Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Relationships quality, barriers to establishing and maintaining of relationships

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00038275" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00038275 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Relationships quality, barriers to establishing and maintaining of relationships

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. The chapter consists piece of knowledge synthesis segment of this research, investigative the municipalities relationship marketing in the area of existing conflicts and barriers in relationships, initiation relationshipand activity in incurred relationship.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationships quality, barriers to establishing and maintaining of relationships

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. The chapter consists piece of knowledge synthesis segment of this research, investigative the municipalities relationship marketing in the area of existing conflicts and barriers in relationships, initiation relationshipand activity in incurred relationship.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison

  • ISBN

    978-83-7246-443-9

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    324

  • Název nakladatele

    The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice

  • Místo vydání

    Katowice

  • Kód UT WoS kapitoly