Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Attitudes to individual types of stakeholders

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00036888" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00036888 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Attitudes to individual types of stakeholders

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. It examines the degree of importance, which representatives of MSE assign to individual stakeholders in regard to their influence on the market success of an enterprise. In addition, it tries to describes, which attitudesthey hold toward their stakeholders on the cognitive and emotional level.

  • Název v anglickém jazyce

    Attitudes to individual types of stakeholders

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. It examines the degree of importance, which representatives of MSE assign to individual stakeholders in regard to their influence on the market success of an enterprise. In addition, it tries to describes, which attitudesthey hold toward their stakeholders on the cognitive and emotional level.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison

  • ISBN

    978-83-7246-443-9

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    324

  • Název nakladatele

    The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice

  • Místo vydání

    Katowice

  • Kód UT WoS kapitoly