Attitudes to individual types of stakeholders
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00036888" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00036888 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Attitudes to individual types of stakeholders
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. It examines the degree of importance, which representatives of MSE assign to individual stakeholders in regard to their influence on the market success of an enterprise. In addition, it tries to describes, which attitudesthey hold toward their stakeholders on the cognitive and emotional level.
Název v anglickém jazyce
Attitudes to individual types of stakeholders
Popis výsledku anglicky
The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. It examines the degree of importance, which representatives of MSE assign to individual stakeholders in regard to their influence on the market success of an enterprise. In addition, it tries to describes, which attitudesthey hold toward their stakeholders on the cognitive and emotional level.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison
ISBN
978-83-7246-443-9
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
—
Počet stran knihy
324
Název nakladatele
The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Místo vydání
Katowice
Kód UT WoS kapitoly
—