Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00000679" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00000679 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jelikož více jak 99% všech podnikatelských subjektů v České republice tvoří malé a střední podniky, zabývá se jedenáctá kapitola analýzou marketingových aktivit a stakeholder managementem malých a středních podniků v Jihočeském kraji. Tato kapitola se zaměřuje na organizaci marketingových a PR aktivit malých a středních podniků i znalost a využívání stakeholder managementu pro řízení mikro, malých a středních podniků. V rámci provedené analýzy se klade důraz nejen na popis stávajícího stavu v oblasti marketingu malých a středních podniků a identifikaci klíčových skupin stakeholderů, ale také na odhalení rozdílného přístupu jednotlivých firem k těmto aktivitám v závislosti na kategorii podniku – tedy zda se jedná o mikro, malý, či střední podnik. Provedený výzkum odhalil, že pro všechny kategorie malých a středních podniků jsou nejdůležitějšími třemi stakeholder skupinami – zákazníci, zaměstnanci a konkurence. Výzkum také prokázal, že organizace marketingových a PR aktivit závisí na kategorii podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Marketing Activities and Management of Relationships with Stakeholders of Small and Medium Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    Since more than 99% of all businesses in the Czech Republic are small and medium enterprises; the eleventh chapter deal with analysis of marketing initiatives and stakeholder management of SMEs in the South Bohemian Region. This chapter focuses on the organization of marketing and PR activities of small and medium enterprises and knowledge and use of stakeholder management in the management of micro, small and medium enterprises. The performed analysis emphases not only on the description of the current state of marketing of SMEs and identification of key stakeholder groups, but it focuses on the revelation of a different approach of individual companies on these activities depending on the category of the business - that is, whether they are micro, small or medium-sized enterprise. The performed research revealed that for all categories of small and medium enterprises the most important three stakeholder groups are - customers, employees and competitors.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Jihočeský kraj v globální ekonomice

  • ISBN

    9788086277820

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    169-178

  • Počet stran knihy

    291

  • Název nakladatele

    SETOUTBOOKS.CZ

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly