Expanze vybraných sítí nepotravinářských prodejen v ČR - příklad difúzního procesu v maloobchodě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F10%3A00048895" target="_blank" >RIV/00216224:14560/10:00048895 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Expanze vybraných sítí nepotravinářských prodejen v ČR - příklad difúzního procesu v maloobchodě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován difúznímu procesu v české maloobchodní síti v segmentu nepotravinářského zboží. Byly analyzovány vybrané sítě prodejen drogerie a parfumerie.
Název v anglickém jazyce
Expansion of selected network of non-food shops in the Czech Republic - an example of diffusion process in retailing
Popis výsledku anglicky
The paper is devoted to the diffusion process in the Czech retail network in the segment of non-food goods. Selected network of drugstore and perfumery were analyzed.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA403%2F09%2F0885" target="_blank" >GA403/09/0885: Prostorové modely chování v měnícím se urbánním prostředí z pohledu geografie času</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů