Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Public Administration Accreditation in the Czech Republic and Slovakia: Main Systemic Problems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F13%3A00066660" target="_blank" >RIV/00216224:14560/13:00066660 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Public Administration Accreditation in the Czech Republic and Slovakia: Main Systemic Problems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper analyses the system of national higher education public administration programs in the Czech Republic and Slovakia. It argues that current accreditation processes in these two new Central European EU member states are unlikely to help raise the quality of university public administration programs and their disadvantages may outweigh their advantages. Current accreditation is an ineffective and insufficiently transparent regulatory tool to decide fairly which institutions should and which should not have the right to deliver academic education. We suggest that a more goal-oriented, internationalized and quality based system should be developed.

  • Název v anglickém jazyce

    Public Administration Accreditation in the Czech Republic and Slovakia: Main Systemic Problems

  • Popis výsledku anglicky

    This paper analyses the system of national higher education public administration programs in the Czech Republic and Slovakia. It argues that current accreditation processes in these two new Central European EU member states are unlikely to help raise the quality of university public administration programs and their disadvantages may outweigh their advantages. Current accreditation is an ineffective and insufficiently transparent regulatory tool to decide fairly which institutions should and which should not have the right to deliver academic education. We suggest that a more goal-oriented, internationalized and quality based system should be developed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F0366" target="_blank" >GAP403/12/0366: Identifikace a evaluace regionálně specifických faktorů úspěšnosti reforem v duchu NPM ? země CEE</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advances in Education Research

  • ISBN

    9781612750491

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    46-49

  • Název nakladatele

    International Conference on Education Reform and Management Innovation (ERMI 2012)

  • Místo vydání

    Shenzhen

  • Místo konání akce

    Shenzhen

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000322346200009