Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Practical Application of Sentiment Indicators in Financial Analysis: Behavioral Finance Approach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F16%3A00091336" target="_blank" >RIV/00216224:14560/16:00091336 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://is.muni.cz/do/econ/sborniky/2016/EFS2016-Proceedings_final_September_12_final_web.pdf" target="_blank" >http://is.muni.cz/do/econ/sborniky/2016/EFS2016-Proceedings_final_September_12_final_web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Practical Application of Sentiment Indicators in Financial Analysis: Behavioral Finance Approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Behavioral finance assumes that individual financial decisions are influenced by emotions and mood. A public sentiment and its effect on collective decision-making have been studied in a number of publications giving the vast variety of research design. This paper examines various techniques in measuring market sentiment and its applications in analysis of financial data. Using a qualitative, exploratory approach, the study identifies trends in sentiment indicators and also tries to analytically categorize heuristics and behavioral biases connected to public mood.

  • Název v anglickém jazyce

    Practical Application of Sentiment Indicators in Financial Analysis: Behavioral Finance Approach

  • Popis výsledku anglicky

    Behavioral finance assumes that individual financial decisions are influenced by emotions and mood. A public sentiment and its effect on collective decision-making have been studied in a number of publications giving the vast variety of research design. This paper examines various techniques in measuring market sentiment and its applications in analysis of financial data. Using a qualitative, exploratory approach, the study identifies trends in sentiment indicators and also tries to analytically categorize heuristics and behavioral biases connected to public mood.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    European Financial Systems 2016

  • ISBN

    9788021083080

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    630-637

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000385692200084