How Knowledge from Customers Affects Product Design and Process Management: Initial Evidence from Systematic Literature Review
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00095190" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00095190 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How Knowledge from Customers Affects Product Design and Process Management: Initial Evidence from Systematic Literature Review
Popis výsledku v původním jazyce
The goal of this paper is to report the initial evidence from an ongoing systematic literature review that focuses on the use of knowledge from customers. This article shows how the knowledge from customers affects the intersections of two disciplines: product (re)design and business process management (process optimization). We are using part of the data from a vast ongoing literature review that analyses the content of research articles that investigated how is any form of information or knowledge used for or within product design or business process management. The results of the content analysis show that not much research is focusing on the concept of using knowledge from customers in the two disciplines. Therefore, we are concluding with suggestions and directions for further research.
Název v anglickém jazyce
How Knowledge from Customers Affects Product Design and Process Management: Initial Evidence from Systematic Literature Review
Popis výsledku anglicky
The goal of this paper is to report the initial evidence from an ongoing systematic literature review that focuses on the use of knowledge from customers. This article shows how the knowledge from customers affects the intersections of two disciplines: product (re)design and business process management (process optimization). We are using part of the data from a vast ongoing literature review that analyses the content of research articles that investigated how is any form of information or knowledge used for or within product design or business process management. The results of the content analysis show that not much research is focusing on the concept of using knowledge from customers in the two disciplines. Therefore, we are concluding with suggestions and directions for further research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA16-16260S" target="_blank" >GA16-16260S: Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing
ISBN
9788021087149
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
138-148
Název nakladatele
Masaryk University
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Zaječí
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000432090800015