Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Omezené možnosti nakupování (nejen) v centru Brna? Identifikace potravinových pouští

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00099540" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00099540 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Omezené možnosti nakupování (nejen) v centru Brna? Identifikace potravinových pouští

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V České republice prošel maloobchod po roce 1989 mnoha změnami, z nichž tou nejvýznamnější byl přechod z centrálně plánované ekonomiky na ekonomiku tržní. Velmi razantně se proměnilo také nákupní chování prakticky všech populačních skupin. Cílem textu je identifikovat v prostoru města Brna oblasti, kde není možné nakoupit potraviny do určité vzdálenosti od místa bydliště. Takové oblasti se označují jako potravinové pouště. Dále pak v teoretické i empirické rovině provést analýzu potravinových pouští a navrhnout možnosti řešení z pohledu veřejných orgánů, privátního sektoru i samotných obyvatel.

  • Název v anglickém jazyce

    Limited shopping opportunities (not only) in the center of Brno? Identification of food deserts.

  • Popis výsledku anglicky

    In the Czech Republic, after 1989 the retail trade has undergone many changes, of which the most important was the transition from a centrally planned economy to a market economy. The shopping behavior of virtually all population groups has also changed very strongly. The aim of the text is to identify areas in the area of Brno where it is not possible to buy food within a certain distance from the place of residence. The purchasing behavior of virtually all population groups has also changed very strongly. The aim of the text is to identify areas in the area of Brno where it is not possible to buy food within a certain distance from the place of residence. Such areas are referred to as food deserts.Then, on both theoretical and empirical level, to analyze food deserts and propose solutions from the point of view of public authorities, the private sector and the inhabitants themselves.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50702 - Urban studies (planning and development)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Maloobchod a špecifiká časovo-priestorového správania spotrebiteľov

  • ISBN

    9788022344340

  • Počet stran výsledku

    32

  • Strana od-do

    197-228

  • Počet stran knihy

    285

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly