Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

To be governed or to be guided - Destination networks from the Czech perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F18%3A00103436" target="_blank" >RIV/00216224:14560/18:00103436 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.33226.00965" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.33226.00965</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.33226.00965" target="_blank" >10.13140/RG.2.2.33226.00965</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    To be governed or to be guided - Destination networks from the Czech perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The research paper extends the previous knowledge on destination management in the Czech Republic. It gives detailed understanding of mutual interactions in the socio-cultural and economic context. The object of the research is network relations established due to the participation in a tourism product. The aim is to identify the role of small and medium-sized enterprises in destination development from the network perspective in the conditions of the Czech Republic. The applied network analysis provides relevant results to describe collaborative relationships among stakeholders and the luck of governance in destinations of the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    To be governed or to be guided - Destination networks from the Czech perspective

  • Popis výsledku anglicky

    The research paper extends the previous knowledge on destination management in the Czech Republic. It gives detailed understanding of mutual interactions in the socio-cultural and economic context. The object of the research is network relations established due to the participation in a tourism product. The aim is to identify the role of small and medium-sized enterprises in destination development from the network perspective in the conditions of the Czech Republic. The applied network analysis provides relevant results to describe collaborative relationships among stakeholders and the luck of governance in destinations of the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50600 - Political science

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů