Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00223045" target="_blank" >RIV/62156489:43110/14:00223045 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sociální sítě patří v současné době k relativně novým nástrojům marketingové komunikace. Jejich potenciál je však využíván pouze částečně. Článek se zabývá využitím sociálních sítí Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Foursquare a Google+ při marketingové komunikaci destinace Česká republika, která je analyzována dle Sterneho metrik. Prostřednictvím primárního marketingového průzkumu jsou zjištěny priority a potřeby uživatelů sociálních sítí při vyhledávání informací o cestovním ruchu a jejich chovánína sociálních sítích. Hlavním cílem příspěvku je navrhnout doporučení pro optimální využití sociálních sítí jako moderního komunikačního nástroje destinace Česká republika. Z výsledků mimo jiné vyplynulo, že nejatraktivnějším způsobem komunikace jsou pro uživatele fotografie a videa a reakce přátel na články a události. Nezbytné jsou rovněž odkazy na oficiální webové stránky destinace, kontaktní email a odkazy na ostatní sociální sítě včetně odkazů na rezervační systém, jelikož informac

  • Název v anglickém jazyce

    Using social networks as tools for marketing communication of a destination

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays social networks rank among relatively new tools of marketing communication. However, their potential is only partially used. The article deals with using social networks Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Foursquare and Google+ for marketingcommunication in the destination of the Czech Republic that is analysed according to Stern metrics. Via primary marketing research the priorities and needs of social networks users during their search for information on tourism are found out, as well astheir behaviour at social networks. The main objective of the article is to suggest a recommendation for optimal social networks utilization as a modern communication tool for the destination of the Czech Republic. Besides other things, the results haverevealed that photographs, videos and friends' reactions to articles and events appear to be the most attractive way of communication for users. What also seems inevitable are links to a destination's official websites, contact email add

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomická revue cestovného ruchu

  • ISSN

    0139-8660

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    47

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    151-161

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus