Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00223045" target="_blank" >RIV/62156489:43110/14:00223045 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace
Popis výsledku v původním jazyce
Sociální sítě patří v současné době k relativně novým nástrojům marketingové komunikace. Jejich potenciál je však využíván pouze částečně. Článek se zabývá využitím sociálních sítí Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Foursquare a Google+ při marketingové komunikaci destinace Česká republika, která je analyzována dle Sterneho metrik. Prostřednictvím primárního marketingového průzkumu jsou zjištěny priority a potřeby uživatelů sociálních sítí při vyhledávání informací o cestovním ruchu a jejich chovánína sociálních sítích. Hlavním cílem příspěvku je navrhnout doporučení pro optimální využití sociálních sítí jako moderního komunikačního nástroje destinace Česká republika. Z výsledků mimo jiné vyplynulo, že nejatraktivnějším způsobem komunikace jsou pro uživatele fotografie a videa a reakce přátel na články a události. Nezbytné jsou rovněž odkazy na oficiální webové stránky destinace, kontaktní email a odkazy na ostatní sociální sítě včetně odkazů na rezervační systém, jelikož informac
Název v anglickém jazyce
Using social networks as tools for marketing communication of a destination
Popis výsledku anglicky
Nowadays social networks rank among relatively new tools of marketing communication. However, their potential is only partially used. The article deals with using social networks Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Foursquare and Google+ for marketingcommunication in the destination of the Czech Republic that is analysed according to Stern metrics. Via primary marketing research the priorities and needs of social networks users during their search for information on tourism are found out, as well astheir behaviour at social networks. The main objective of the article is to suggest a recommendation for optimal social networks utilization as a modern communication tool for the destination of the Czech Republic. Besides other things, the results haverevealed that photographs, videos and friends' reactions to articles and events appear to be the most attractive way of communication for users. What also seems inevitable are links to a destination's official websites, contact email add
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomická revue cestovného ruchu
ISSN
0139-8660
e-ISSN
—
Svazek periodika
47
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
151-161
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—