Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2019
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F20%3A00115505" target="_blank" >RIV/00216224:14560/20:00115505 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://webcentrum.muni.cz/media/3220002/sbornik-2019-105-converted.pdf" target="_blank" >https://webcentrum.muni.cz/media/3220002/sbornik-2019-105-converted.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2019
Popis výsledku v původním jazyce
Proceedings of abstracts from the international scientific conference held on September 5th and 6th 2019 by the Department of Business Administration, Faculty of Economics and Administration, Masaryk University. The proceedings include contributions in the field of business economics, management and marketing focused on modern trends, especially in the areas of business performance, customer satisfaction management, quality management, knowledge management, start-ups, SME innovation potential, social and digital media, competitiveness, strategic management, human resources management, science management and, last but not least, marketing, corporate governance and ICT in companies. The year will also focus on the reflection of the development of knowledge and its development from 2000 to 2020 in the field of economics and business economy.
Název v anglickém jazyce
Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2019
Popis výsledku anglicky
Proceedings of abstracts from the international scientific conference held on September 5th and 6th 2019 by the Department of Business Administration, Faculty of Economics and Administration, Masaryk University. The proceedings include contributions in the field of business economics, management and marketing focused on modern trends, especially in the areas of business performance, customer satisfaction management, quality management, knowledge management, start-ups, SME innovation potential, social and digital media, competitiveness, strategic management, human resources management, science management and, last but not least, marketing, corporate governance and ICT in companies. The year will also focus on the reflection of the development of knowledge and its development from 2000 to 2020 in the field of economics and business economy.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Prušánky
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
60
Počet zahraničních účastníků
30
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce