Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2019

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F20%3A00115505" target="_blank" >RIV/00216224:14560/20:00115505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://webcentrum.muni.cz/media/3220002/sbornik-2019-105-converted.pdf" target="_blank" >https://webcentrum.muni.cz/media/3220002/sbornik-2019-105-converted.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2019

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Proceedings of abstracts from the international scientific conference held on September 5th and 6th 2019 by the Department of Business Administration, Faculty of Economics and Administration, Masaryk University. The proceedings include contributions in the field of business economics, management and marketing focused on modern trends, especially in the areas of business performance, customer satisfaction management, quality management, knowledge management, start-ups, SME innovation potential, social and digital media, competitiveness, strategic management, human resources management, science management and, last but not least, marketing, corporate governance and ICT in companies. The year will also focus on the reflection of the development of knowledge and its development from 2000 to 2020 in the field of economics and business economy.

  • Název v anglickém jazyce

    Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2019

  • Popis výsledku anglicky

    Proceedings of abstracts from the international scientific conference held on September 5th and 6th 2019 by the Department of Business Administration, Faculty of Economics and Administration, Masaryk University. The proceedings include contributions in the field of business economics, management and marketing focused on modern trends, especially in the areas of business performance, customer satisfaction management, quality management, knowledge management, start-ups, SME innovation potential, social and digital media, competitiveness, strategic management, human resources management, science management and, last but not least, marketing, corporate governance and ICT in companies. The year will also focus on the reflection of the development of knowledge and its development from 2000 to 2020 in the field of economics and business economy.

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Prušánky

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    60

  • Počet zahraničních účastníků

    30

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce