Marketing měst a jeho implementace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009475" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009475 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing měst a jeho implementace
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se zabývá zaváděním marketingu a managementu do správy a řízení rozvoje měst a regionů. Nejprve se předkládají poznatky o změnách a očekávaných trendech vývoje u regionálního a městského prostředí. Na tomto základě se pak diskutuje o úloze soukromého, veřejného a občanského sektoru a možné aplikaci managementu a marketingu při kultivaci městského a regionálního prostředí. Nakonec se podává přehled výsledků průzkumu zaměřeného v roce 2003 na zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji.
Název v anglickém jazyce
Marketing cities and his implementation
Popis výsledku anglicky
Article deal with loading marketing and management to the administration and proceedings development of towns and regions. First construed piece of knowledge about changes and expected trend evolution at regional and town milieu. Upon this basis then bediscussing exercise private, public and civil sector and possible application management and marketing at cultivation town and regional environment. In the end feed view record research sight in the year 2003 on loading marketing to the administration and proceedings development of towns in the Moravian and Silesian region.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketingové a socioekonomické analýzy měst a regionů v MSK
ISBN
80-248-0583-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
33-46
Název nakladatele
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
5. 2. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—