Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing měst a jeho implementace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009475" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009475 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing měst a jeho implementace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zabývá zaváděním marketingu a managementu do správy a řízení rozvoje měst a regionů. Nejprve se předkládají poznatky o změnách a očekávaných trendech vývoje u regionálního a městského prostředí. Na tomto základě se pak diskutuje o úloze soukromého, veřejného a občanského sektoru a možné aplikaci managementu a marketingu při kultivaci městského a regionálního prostředí. Nakonec se podává přehled výsledků průzkumu zaměřeného v roce 2003 na zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing cities and his implementation

  • Popis výsledku anglicky

    Article deal with loading marketing and management to the administration and proceedings development of towns and regions. First construed piece of knowledge about changes and expected trend evolution at regional and town milieu. Upon this basis then bediscussing exercise private, public and civil sector and possible application management and marketing at cultivation town and regional environment. In the end feed view record research sight in the year 2003 on loading marketing to the administration and proceedings development of towns in the Moravian and Silesian region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketingové a socioekonomické analýzy měst a regionů v MSK

  • ISBN

    80-248-0583-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    33-46

  • Název nakladatele

    VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    5. 2. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku