Panelová diskuse marketingový management měst
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F05%3A00000081" target="_blank" >RIV/61988987:17310/05:00000081 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Panelová diskuse marketingový management měst
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem panelové diskuse bylo seznámit účastníky se stavem marketingového managementu měst v české republice v evropském kontextu a prodiskutovat s odborníky z praxe možnosti širší aplikace tohoto inovativního konceptu. Panelová diskuse měla za cíl transfér poznatků výzkumu v rámci projektu aplikovaného výzkumu Ministerstva pro místní rozvoj WB 22-05 Marketingový management obcí, města regionů.
Název v anglickém jazyce
Panel discussion: Marketing management of towns
Popis výsledku anglicky
The aim of this pannel discussion was to transfer and discuss the knowledge of the concept of town marketing in the Czech Republic in the framework of research project of Ministry of regional development Nr. WB 22-05 Marketing management of localities, town and regions.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F0078" target="_blank" >GA402/04/0078: Inovativní koncepty a přístupy v socioekonomickém rozvoji územních jednotek</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Plzeň
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
18
Počet zahraničních účastníků
0
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce