Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010456" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010456 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Původně výslovně podnikové metody managementu a marketingu se stále více aplikují obce a města. Poznání situace v zavádění marketingu (marketingové myšlení) do oblasti správy a řízení rozvoje českých měst představuje jednu z výchozích podmínek jak rozšiřovat tento prosec.V rámci výzkumného projektu Grantové agentury České republiky "Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje" byl proveden výzkum u větších měst Moravskoslezského kraje. Konkrétní zjištění jsou zajímavá a představují výzvu jak pro oslovená města, tak pro vzdělávací soustavu a poučení pro další města i obce.

  • Název v anglickém jazyce

    Loading marketing to the areas administration and management of development cities of the Moravian and Silesian region.cities

  • Popis výsledku anglicky

    Originally faithfully business method management and marketing more and more apply community and cities. Knowledge situation in loading marketing (marketing thinking) to the areas administration and management development Czech cities presents one of thestarting conditions how broaden out this communication process. In terms of research design grant agency Czech republic "Implementation management and marketing to the areas regional development" was fulfilment research at bigger cities of the Moravianand Silesian region. Concrete inquest be of interest and constitute challenges how for address citiies, so for educational system and instructions for others cities and communities.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-248-0747-5

  • Počet stran knihy

    70

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy