Zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010456" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010456 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji
Popis výsledku v původním jazyce
Původně výslovně podnikové metody managementu a marketingu se stále více aplikují obce a města. Poznání situace v zavádění marketingu (marketingové myšlení) do oblasti správy a řízení rozvoje českých měst představuje jednu z výchozích podmínek jak rozšiřovat tento prosec.V rámci výzkumného projektu Grantové agentury České republiky "Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje" byl proveden výzkum u větších měst Moravskoslezského kraje. Konkrétní zjištění jsou zajímavá a představují výzvu jak pro oslovená města, tak pro vzdělávací soustavu a poučení pro další města i obce.
Název v anglickém jazyce
Loading marketing to the areas administration and management of development cities of the Moravian and Silesian region.cities
Popis výsledku anglicky
Originally faithfully business method management and marketing more and more apply community and cities. Knowledge situation in loading marketing (marketing thinking) to the areas administration and management development Czech cities presents one of thestarting conditions how broaden out this communication process. In terms of research design grant agency Czech republic "Implementation management and marketing to the areas regional development" was fulfilment research at bigger cities of the Moravianand Silesian region. Concrete inquest be of interest and constitute challenges how for address citiies, so for educational system and instructions for others cities and communities.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-248-0747-5
Počet stran knihy
70
Název nakladatele
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—