Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace z regionálního pohledu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011046" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011046 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace z regionálního pohledu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing, ačkoliv původně vznikl v rámci podnikání, se stále více uplatňuje v řadě oblastí ? mezi jinými i na úrovni států a měst. Neméně významným však může být i aplikace marketingu místa na regionální prostor včetně venkova a menších obcí. Vhodně zvolené formy marketingové komunikace totiž mohou značným způsobem přispět ke změně vnímání regionu, resp. sídelních míst jednak místními občany, jednak turisty, obdobně mohou mít i nepřímé efekty v rámci vlivu na některé negativní jevy, jako je migrace mladší populace do větších sídel apod. Tento příspěvek je věnován právě problematice marketingové komunikace z regionálního pohledu, kde navazuje na výsledky řešení výzkumného záměru MSM 6007665806 ?Faktory regionálního rozvoje a jejich vliv na sociálně ekonomický potenciál regionů?.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication from a regional perspective

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing, although formerly business based, is nowadays also much more frequently adopted in many other areas ? for countries and cities among others. However, another important perspective is from a regional, rural and smaller municipalities point of view, because appropriate ways of marketing communications could change percieving of a regions or places both by inhabitants and tourists. There could be also indirect effects like weakening of out-migration of younger people etc. This article is therefore focused on an issue of marketing communications from a regional perspective and in this sense it relates to a research project MSM 6007665806 ?Factors of regional development and their influence on a social-economic potential of regions.?

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketingové komunikace a jejich nové formy

  • ISBN

    978-80-7318-830-6

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    199

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly