Marketingová komunikace z regionálního pohledu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011046" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011046 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace z regionálního pohledu
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing, ačkoliv původně vznikl v rámci podnikání, se stále více uplatňuje v řadě oblastí ? mezi jinými i na úrovni států a měst. Neméně významným však může být i aplikace marketingu místa na regionální prostor včetně venkova a menších obcí. Vhodně zvolené formy marketingové komunikace totiž mohou značným způsobem přispět ke změně vnímání regionu, resp. sídelních míst jednak místními občany, jednak turisty, obdobně mohou mít i nepřímé efekty v rámci vlivu na některé negativní jevy, jako je migrace mladší populace do větších sídel apod. Tento příspěvek je věnován právě problematice marketingové komunikace z regionálního pohledu, kde navazuje na výsledky řešení výzkumného záměru MSM 6007665806 ?Faktory regionálního rozvoje a jejich vliv na sociálně ekonomický potenciál regionů?.
Název v anglickém jazyce
Marketing communication from a regional perspective
Popis výsledku anglicky
Marketing, although formerly business based, is nowadays also much more frequently adopted in many other areas ? for countries and cities among others. However, another important perspective is from a regional, rural and smaller municipalities point of view, because appropriate ways of marketing communications could change percieving of a regions or places both by inhabitants and tourists. There could be also indirect effects like weakening of out-migration of younger people etc. This article is therefore focused on an issue of marketing communications from a regional perspective and in this sense it relates to a research project MSM 6007665806 ?Factors of regional development and their influence on a social-economic potential of regions.?
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketingové komunikace a jejich nové formy
ISBN
978-80-7318-830-6
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Počet stran knihy
199
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—