Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Alternative non-profit funding methods: crowdfunding in the Czech Republic and Slovakia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F21%3A00118740" target="_blank" >RIV/00216224:14560/21:00118740 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11230/21:10412250

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1080/13504851.2020.1776828" target="_blank" >https://doi.org/10.1080/13504851.2020.1776828</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/13504851.2020.1776828" target="_blank" >10.1080/13504851.2020.1776828</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Alternative non-profit funding methods: crowdfunding in the Czech Republic and Slovakia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents a view of the crowdfunding phenomenon in the Czech Republic and Slovakia, identifying factors that determine the success of non-profits on crowdfunding platforms operating in two (post-) Communist CEE countries in terms of the two-sided market theory. The main finding is that the status of a project creator does not significantly affect the probability of project overfunding, which implies that the projects created by non-profits do not have a higher likelihood of being overfunded, though this may differ between the studied countries.

  • Název v anglickém jazyce

    Alternative non-profit funding methods: crowdfunding in the Czech Republic and Slovakia

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a view of the crowdfunding phenomenon in the Czech Republic and Slovakia, identifying factors that determine the success of non-profits on crowdfunding platforms operating in two (post-) Communist CEE countries in terms of the two-sided market theory. The main finding is that the status of a project creator does not significantly affect the probability of project overfunding, which implies that the projects created by non-profits do not have a higher likelihood of being overfunded, though this may differ between the studied countries.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA19-06020S" target="_blank" >GA19-06020S: Alternativní způsoby poskytování služeb</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Applied Economics Letters

  • ISSN

    1350-4851

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    748-754

  • Kód UT WoS článku

    000543332800001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85086913737