Jak na výuku cizího jazyka pro specifické účely u méně tradičních oborů aneb Co když nevyučuji obchodní či právní angličtinu?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F11%3A00056573" target="_blank" >RIV/00216224:14640/11:00056573 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak na výuku cizího jazyka pro specifické účely u méně tradičních oborů aneb Co když nevyučuji obchodní či právní angličtinu?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje pojetí výuky cizího jazyka pro specifické účely pro obor, který dosud nedisponuje relevantními zdroji. Koncepce stejně jako příprava jazykových kurzů je tak plně v kompetenci autorů-vyučujících. V úvodu jsou vysvětleny důvody vznikukurzu anglického jazyka pro speciální pedagogy. Další části seznamují s hledisky, která byla zohledněna při tvorbě kurzu, s obsahem kurzu, tj. s vytvořenými výukovými materiály a e-learningovými oporami, a rovněž se zvoleným systémem testování a hodnocení. Součástí je rovněž evaluace nových výukových materiálů a organizace kurzu z pohledu studentů.
Název v anglickém jazyce
Coping with the Challenge of Teaching English for ?Less Common? Specific Purposes Or What If I Do Not Teach Business or Legal English?
Popis výsledku anglicky
The paper presents a possible way of coping with the challenge of teaching ESP in a discipline that cannot benefit from a range of existing resources because no relevant resources for either teachers or students are available. The concept and the designof such a course is therefore handled solely by the lecturers who first need to succeed as "pioneer-authors". The introduction gives reasons for creating a course of English for Special Needs Educators. Next sections discuss the aspects considered at thestage of the course design, present the course syllabus and the course aims, and introduce the system of study materials and e-learning tools, as well as the adopted way of testing and assessing students? knowledge and skills. Finally, the results of students? feedback are also included.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sdílení zkušeností - II. konference projektu COMPACT
ISBN
978-80-210-5413-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
56-66
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Křtiny u Brna
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—