Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak na výuku cizího jazyka pro specifické účely u méně tradičních oborů aneb Co když nevyučuji obchodní či právní angličtinu?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F11%3A00056573" target="_blank" >RIV/00216224:14640/11:00056573 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak na výuku cizího jazyka pro specifické účely u méně tradičních oborů aneb Co když nevyučuji obchodní či právní angličtinu?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje pojetí výuky cizího jazyka pro specifické účely pro obor, který dosud nedisponuje relevantními zdroji. Koncepce stejně jako příprava jazykových kurzů je tak plně v kompetenci autorů-vyučujících. V úvodu jsou vysvětleny důvody vznikukurzu anglického jazyka pro speciální pedagogy. Další části seznamují s hledisky, která byla zohledněna při tvorbě kurzu, s obsahem kurzu, tj. s vytvořenými výukovými materiály a e-learningovými oporami, a rovněž se zvoleným systémem testování a hodnocení. Součástí je rovněž evaluace nových výukových materiálů a organizace kurzu z pohledu studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Coping with the Challenge of Teaching English for ?Less Common? Specific Purposes Or What If I Do Not Teach Business or Legal English?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a possible way of coping with the challenge of teaching ESP in a discipline that cannot benefit from a range of existing resources because no relevant resources for either teachers or students are available. The concept and the designof such a course is therefore handled solely by the lecturers who first need to succeed as "pioneer-authors". The introduction gives reasons for creating a course of English for Special Needs Educators. Next sections discuss the aspects considered at thestage of the course design, present the course syllabus and the course aims, and introduce the system of study materials and e-learning tools, as well as the adopted way of testing and assessing students? knowledge and skills. Finally, the results of students? feedback are also included.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sdílení zkušeností - II. konference projektu COMPACT

  • ISBN

    978-80-210-5413-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    56-66

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny u Brna

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku