Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

"Pecha Kucha" in Legal English Classes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F14%3A00079207" target="_blank" >RIV/00216224:14640/14:00079207 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    "Pecha Kucha" in Legal English Classes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces an activity which was inspired by PechaKucha presentations and which can employ several ICT tools. The activity was implemented into the syllabus of the second term of a university course English for Lawyers as a way of revising thetopics creatively. The students prepare presentations and upload them for others to peer review. The whole task thus generates a great deal of material which the class can explore from both the content and the language point of view. The paper describesindividual stages of the PechaKucha activity, suggests suitable online resources, presents examples of students? work, evaluates the benefits and drawbacks of the activity.

  • Název v anglickém jazyce

    "Pecha Kucha" in Legal English Classes

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces an activity which was inspired by PechaKucha presentations and which can employ several ICT tools. The activity was implemented into the syllabus of the second term of a university course English for Lawyers as a way of revising thetopics creatively. The students prepare presentations and upload them for others to peer review. The whole task thus generates a great deal of material which the class can explore from both the content and the language point of view. The paper describesindividual stages of the PechaKucha activity, suggests suitable online resources, presents examples of students? work, evaluates the benefits and drawbacks of the activity.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů