Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příprava na subtest čtení v odborné francouzštině

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F15%3A00086815" target="_blank" >RIV/00216224:14640/15:00086815 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příprava na subtest čtení v odborné francouzštině

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Les tests de langue standardisés vérifient le niveau des quatres compétences langagieres : compréhension orale, compréhension écrite, production orale et production écrite. La contribution présente le processus de la standardisation de tests de françaissur objectifs spécifiques a la Faculté d´Economie et d´Administration de l´Université Masaryk de Brno, le profil des étudiants, la structure des tests avec une présentation plus détaillée du test de la compréhension écrite et quelques méthodes pour entraîner cette compétence.

  • Název v anglickém jazyce

    Preparation for reading subtest in french for specific purposes

  • Popis výsledku anglicky

    Standardized language tests verify the level of all four language competences : listening comprehension, reading comprehension, writing and speaking. The contribution presents the process of standardization of the French language test at the Faculty of Economics and Administration of Masaryk University in Brno, the profile of the students , the structure of the test with detailed insight into the reading subtest and provides several methods for practicing reading comprehension skills .

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů