Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Creative Thinking for Language Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F17%3A00100559" target="_blank" >RIV/00216224:14640/17:00100559 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Creative Thinking for Language Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This seminar is designed to familiarise English as a second language teachers with the creative approach to language teaching. It offers a practice-oriented insight into ways to improve creativity in learners. The seminar presents creativity as a natural part of language learning and addresses questions of creative potential, processes, situations and barriers. Participants will be engaged in a series of participative activities which will enable them to identify strategies that can broaden their teaching repertoires. They will also gain hands-on experience with best practices, have an opportunity to reflect on their own creative teaching, and see successful examples of how creativity may be developed in kids in English classes.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative Thinking for Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This seminar is designed to familiarise English as a second language teachers with the creative approach to language teaching. It offers a practice-oriented insight into ways to improve creativity in learners. The seminar presents creativity as a natural part of language learning and addresses questions of creative potential, processes, situations and barriers. Participants will be engaged in a series of participative activities which will enable them to identify strategies that can broaden their teaching repertoires. They will also gain hands-on experience with best practices, have an opportunity to reflect on their own creative teaching, and see successful examples of how creativity may be developed in kids in English classes.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů