Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Creative Teachers, Creative Kids: How to introduce creativity to English classrooms

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F17%3A00100556" target="_blank" >RIV/00216224:14640/17:00100556 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Creative Teachers, Creative Kids: How to introduce creativity to English classrooms

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This two-day course is designed to familiarise EFL teachers with the creative approach to language teaching. It offers a practice-oriented insight into ways to improve creativity in kids in English classrooms. The course presents creativity in the context of several theoretical concepts and addresses questions of creative potential, processes, situations and barriers. Participants will be engaged in a series of participative activities which will enable them to identify strategies that can broaden their teaching repertoires. They will also gain hands-on experience with best practices, have an opportunity to reflect on their own creative teaching, and see successful examples of how creativity may be developed in kids in English classes.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative Teachers, Creative Kids: How to introduce creativity to English classrooms

  • Popis výsledku anglicky

    This two-day course is designed to familiarise EFL teachers with the creative approach to language teaching. It offers a practice-oriented insight into ways to improve creativity in kids in English classrooms. The course presents creativity in the context of several theoretical concepts and addresses questions of creative potential, processes, situations and barriers. Participants will be engaged in a series of participative activities which will enable them to identify strategies that can broaden their teaching repertoires. They will also gain hands-on experience with best practices, have an opportunity to reflect on their own creative teaching, and see successful examples of how creativity may be developed in kids in English classes.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů