Videoconferencing in University Language Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F18%3A00104154" target="_blank" >RIV/00216224:14640/18:00104154 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Videoconferencing in University Language Education
Popis výsledku v původním jazyce
Building on theory and research, this book aims to share good practices and innovative ideas which have been successfully applied in the area of videoconferencing in language teaching and learning in the context of higher education. It offers practical ideas and methodologies, advantages and challenges of new approaches, and the what, how and why of individual cases so that readers can apply them in their own contexts. It intends to help language teachers and teacher trainers develop skills and confidence and to inspire them to reflect on their own teaching practices. It also offers insights on the impact of videoconferencing practices on learners and learning processes.
Název v anglickém jazyce
Videoconferencing in University Language Education
Popis výsledku anglicky
Building on theory and research, this book aims to share good practices and innovative ideas which have been successfully applied in the area of videoconferencing in language teaching and learning in the context of higher education. It offers practical ideas and methodologies, advantages and challenges of new approaches, and the what, how and why of individual cases so that readers can apply them in their own contexts. It intends to help language teachers and teacher trainers develop skills and confidence and to inspire them to reflect on their own teaching practices. It also offers insights on the impact of videoconferencing practices on learners and learning processes.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů