Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Student Voices

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F18%3A00106767" target="_blank" >RIV/00216224:14640/18:00106767 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Student Voices

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This chapter gives voices to the students videoconferencing, in some cases for the first time. By doing so, a clear picture emerges of the challenges, frustrations, but ultimately beneficial experiences felt by students. The views and feelings expressed act as useful compass pooints for teachers setting up such courses. These can be helpful in avoiding future pitfalls.

  • Název v anglickém jazyce

    Student Voices

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter gives voices to the students videoconferencing, in some cases for the first time. By doing so, a clear picture emerges of the challenges, frustrations, but ultimately beneficial experiences felt by students. The views and feelings expressed act as useful compass pooints for teachers setting up such courses. These can be helpful in avoiding future pitfalls.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Videoconferencing in University Language Education

  • ISBN

    9788021090033

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    109-122

  • Počet stran knihy

    255

  • Název nakladatele

    MUNI Press

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly