Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kapitola 7: K profesní kompetenci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F06%3A00004794" target="_blank" >RIV/00216275:25210/06:00004794 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Chapter 7: Addressing Professional Competence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Is the teacher / student teacher "professionally competent"? A simple question, yet very difficult to answer. The paper will offer a discussion of an attempt to promote and assess the level of professional competence in teacher trainees. In order to do that the concept of professional competence will be defined and a case study of evaluation of student teacher professional development presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Chapter 7: Addressing Professional Competence

  • Popis výsledku anglicky

    Is the teacher / student teacher "professionally competent"? A simple question, yet very difficult to answer. The paper will offer a discussion of an attempt to promote and assess the level of professional competence in teacher trainees. In order to do that the concept of professional competence will be defined and a case study of evaluation of student teacher professional development presented.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    A Vision of European Teaching and Learning. Perspectives on the new role of the teacher

  • ISBN

    91-975204-3-8

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    67-92

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    The Learning Teacher Network

  • Místo vydání

    Karlstad, Sweden

  • Kód UT WoS kapitoly