Víra v Boha a psychologie náboženství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F06%3A00009065" target="_blank" >RIV/00216275:25210/06:00009065 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Víra v Boha a psychologie náboženství
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o vztahu mezi vírou v Boha a psychologií náboženství. Zaměřuje se zejména na koncept "nevědomého Boha" psychologů C. G. Junga a V. E. Frankla a na psychologické potřeby, související se vztahem k Bohu.
Název v anglickém jazyce
Faith in God and Psychology of Religion
Popis výsledku anglicky
This study deals with theory of C. G. Jung of the archetype of God, with positions of V. E. Frankl on existence of spiritual uncousciousness, with psychological needs linked to relation to God etc.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Náboženství a věda
ISBN
80-7194-876-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
16. 11. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—