Portfolio v profesní přípravě učitele - otazníky, naděje, nebezpečí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006692" target="_blank" >RIV/00216275:25210/07:00006692 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Portfolio v profesní přípravě učitele - otazníky, naděje, nebezpečí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je přehledovou studií, která se snaží nabídnout co nejširší pohled na různé aspekty práce s portfoliem v přípravném vzdělávání učitelů v českém kontextu. Cílem je shrnout nejasnosti a otázky s využíváním portfolia spojené, naznačit možné odpovědi na ně, vyzdvihnout naděje, které portfolio představuje pro potřebnou proměnu přípravného vzdělávání učitelů, rovněž ale poukázat i na možná nebezpečí a úskalí využití portfolia.
Název v anglickém jazyce
Portfolio in pregraduate teacher education: questions, hopes and dangers
Popis výsledku anglicky
The study discusses various aspects of professional portfolio use in pregraduate teacher education programmes in the Czech context. It aims to provide a survey of questions posed concerning student portfolios, to offer some responses to these questions,to emphasise hopes and dangers in portfolio processes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Portfolio v profesní přípravě učitele
ISBN
978-80-7395-024-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
39-52
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—