Profesní portfolio v přípravném vzdělávání učitelů: výsledky empirického šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006693" target="_blank" >RIV/00216275:25210/07:00006693 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesní portfolio v přípravném vzdělávání učitelů: výsledky empirického šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je představit využití profesního portfolia jako nástroje profesního rozvoje v přípravném vzdělávání učitelů, a to z hlediska jeho různých funkcí (diagnostická, bilanční i růstová). Analyzován bude potenciál tohoto nástroje jako součásti Zkoušky učitelské způsobilosti (SZZ) a jeho vliv na kvalitativní změny v profesní přípravě studentů učitelství.
Název v anglickém jazyce
Professional portfolio in PRESETT: outcomes of investigation
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to provide outcomes of the research focused on the implementation of professional portfolio as a tool of professional development into the final phase of pre-graduate teacher education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Portfolio v profesní přípravě učitele
ISBN
978-80-7395-024-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
57-68
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—