Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tutoring online: vzdělavatelé učitelů v nových rolích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006779" target="_blank" >RIV/00216275:25210/07:00006779 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tutoring online: vzdělavatelé učitelů v nových rolích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je diskusí k proměnám role pedagoga, ke kterým dochází v poslední době v souvislosti s integrací informačních a komunikačních technologií (ICT) do přípravného vzdělávání učitelů. Hlavní pozornost je zaměřena jednak na procesy e-learningu v prostředí elektronické konference, což je forma e-learningu, která vytváří další prostor pro podporu profesního učení studentů učitelství, dále pak na náročné úkoly, které před vzdělavatele učitelů jako ?online tutora? neboli ?e-tutora? staví tyto nové formypráce.

  • Název v anglickém jazyce

    Tutoring online: teacher educators in new roles

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution discusses the influence that the process of integration of information and communication technology (ICT) into pre-graduate teacher education has had on teacher educator roles. The author introduces the concept of e-learning putting emphasis on interpersonal interaction in the online environment and, consequently, focuses on challenges of being an online tutor.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SCO 2007 (Sharable Content Objects)

  • ISBN

    978-80-210-4296-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    135-140

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku