Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Blended learning ve výuce obchodní angličtiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39892069" target="_blank" >RIV/00216275:25210/11:39892069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Blended learning ve výuce obchodní angličtiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha Blended learning ve výuce obchodní angličtiny mapuje problematiku integrování ICT do vzdělávání a zaměřuje se na didaktické možnosti využití blended learningu ve výuce odborného anglického jazyka v terciární sféře. Publikace vymezuje roli a funkcie-learningu v současném terciárním vzdělávání s ohledem na hlavní pedagogické, psychologické a lingvistické myšlenkové proudy, školy a trendy, které ovlivňují současné pojetí výuky odborného cizího jazyka, respektive výuku obchodní angličtiny. Cílem tétostudie bylo zjistit, zdali dochází k rozvoji komunikační kompetence, jak žáci subjektivně vnímají zařazení e-learningu do prezenčního studia, a jakým způsobem ovlivňuje e-learning sociální interakci a komunikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Blended Learning in Teaching/Learning Business English

  • Popis výsledku anglicky

    The book describes the process of ICT integration into education and explores the possibilities of blended learning in teaching/learning Business English in the tertiary education. The aim of the study was to find out whether the communicative competenceis being developed, how students perceive the role of e-learning in face-to-face lessons, and the impact of e-learning on social interaction and communication.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7395-347-8

  • Počet stran knihy

    156

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Kód UT WoS knihy