Blended learning ve výuce obchodní angličtiny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39892069" target="_blank" >RIV/00216275:25210/11:39892069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Blended learning ve výuce obchodní angličtiny
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha Blended learning ve výuce obchodní angličtiny mapuje problematiku integrování ICT do vzdělávání a zaměřuje se na didaktické možnosti využití blended learningu ve výuce odborného anglického jazyka v terciární sféře. Publikace vymezuje roli a funkcie-learningu v současném terciárním vzdělávání s ohledem na hlavní pedagogické, psychologické a lingvistické myšlenkové proudy, školy a trendy, které ovlivňují současné pojetí výuky odborného cizího jazyka, respektive výuku obchodní angličtiny. Cílem tétostudie bylo zjistit, zdali dochází k rozvoji komunikační kompetence, jak žáci subjektivně vnímají zařazení e-learningu do prezenčního studia, a jakým způsobem ovlivňuje e-learning sociální interakci a komunikaci.
Název v anglickém jazyce
Blended Learning in Teaching/Learning Business English
Popis výsledku anglicky
The book describes the process of ICT integration into education and explores the possibilities of blended learning in teaching/learning Business English in the tertiary education. The aim of the study was to find out whether the communicative competenceis being developed, how students perceive the role of e-learning in face-to-face lessons, and the impact of e-learning on social interaction and communication.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7395-347-8
Počet stran knihy
156
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Kód UT WoS knihy
—