Vývoj předškolního kurikula a požadavky pro zahájení povinné školní docházky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39897456" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39897456 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj předškolního kurikula a požadavky pro zahájení povinné školní docházky
Popis výsledku v původním jazyce
Autoři představují základní etapy vývoje kurikula předškolního vzdělávání. Analyzují požadavky pro zahájení povinné školní docházky. Porovnávají vztahy mezi cíli mateřské školy a základní školy z hlediska vývoje osobnosti dítěte.
Název v anglickém jazyce
Preschool curriculum development and obligatory school education starting skills
Popis výsledku anglicky
Authors prezent the basic trend sof the preschool curriculum development. They analyse obligatory school education starting skills and compare connections between kindergarden and basic schools aims from the childern personality point of view.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula
ISBN
978-80-244-3345-5
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
15-32
Počet stran knihy
220
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—