Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F17%3A39912088" target="_blank" >RIV/00216275:25210/17:39912088 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice
Popis výsledku v původním jazyce
Pro realizaci plánovaného rozvoje studijních programů, vědecko-výzkumné činnosti Univerzity Pardubice a potřebné infrastruktury jsou využívány různé zdroje financování, zejména prostředky státního rozpočtu, rozvojové programy MŠMT i prostředky Strukturálních fondů EU. Institucionální rozvojový plán Univerzity Pardubice 2016 – 2018, jehož součástí je interní rozvojová soutěž (IRS), dal podnět v rámci tematického okruhu Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů ke zpracování projektu Inovace předmětu speciální pedagogika se zaměřením na terapeutické přístupy v kontextu (re)socializace cílových skupin speciální pedagogiky. Následující text je zaměřen na analýzu tohoto projektu – seznamuje s cíli, průběhem a samotnými výstupy včetně sebereflexe studentů.
Název v anglickém jazyce
Expressive therapy as a possibility of innovation of the subject special education at the University of Pardubice
Popis výsledku anglicky
For the realization of the planned development of study programmes, scientific-research activities of the University of Pardubice and the necessary infrastructure are used by the various sources of financing, in particular funds of the state budget, development programmes of the MINISTRY of education also funds the EU Structural funds. Institutional development plan of the University of Pardubice 2016 – 2018, part of which is an internal development competition (IRS), took the initiative in the framework of the thematic programme to Support the pedagogical work of academic staff and specialisation and innovation of study programmes at the level of the subjects/courses to the processing of the project Innovation of the subject special pedagogy with a focus on the therapeutic approaches in the context of (re)socialization of the target groups of special pedagogy. The following text is focused on the analysis of this project – acquainted with the objectives, the progress and the outcomes including self-reflection of students.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
99-105
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—