Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F17%3A39912088" target="_blank" >RIV/00216275:25210/17:39912088 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro realizaci plánovaného rozvoje studijních programů, vědecko-výzkumné činnosti Univerzity Pardubice a potřebné infrastruktury jsou využívány různé zdroje financování, zejména prostředky státního rozpočtu, rozvojové programy MŠMT i prostředky Strukturálních fondů EU. Institucionální rozvojový plán Univerzity Pardubice 2016 – 2018, jehož součástí je interní rozvojová soutěž (IRS), dal podnět v rámci tematického okruhu Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů ke zpracování projektu Inovace předmětu speciální pedagogika se zaměřením na terapeutické přístupy v kontextu (re)socializace cílových skupin speciální pedagogiky. Následující text je zaměřen na analýzu tohoto projektu – seznamuje s cíli, průběhem a samotnými výstupy včetně sebereflexe studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Expressive therapy as a possibility of innovation of the subject special education at the University of Pardubice

  • Popis výsledku anglicky

    For the realization of the planned development of study programmes, scientific-research activities of the University of Pardubice and the necessary infrastructure are used by the various sources of financing, in particular funds of the state budget, development programmes of the MINISTRY of education also funds the EU Structural funds. Institutional development plan of the University of Pardubice 2016 – 2018, part of which is an internal development competition (IRS), took the initiative in the framework of the thematic programme to Support the pedagogical work of academic staff and specialisation and innovation of study programmes at the level of the subjects/courses to the processing of the project Innovation of the subject special pedagogy with a focus on the therapeutic approaches in the context of (re)socialization of the target groups of special pedagogy. The following text is focused on the analysis of this project – acquainted with the objectives, the progress and the outcomes including self-reflection of students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    99-105

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus