Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Resocializační pedagogika – kontexty a trendy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F18%3A39914175" target="_blank" >RIV/00216275:25210/18:39914175 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Resocializační pedagogika – kontexty a trendy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lidmi, kteří jsou nedobrovolně sociálně exkludovaní, se zabývá několik různých pomáhajících profesí. Autor textu nabízí koncept, který je pevně spojen s pedagogickými východisky. V jeho pojetí jsou důležitou součástí cílové skupiny, kterou se má resocializační pedagogika zabývat, nejen jedinci sociálně narušení/nepřizpůsobiví, ale i ti, již jsou z různých důvodů nedobrovolně marginalizovaní. Reflektuje sice tradiční polskou resocializační pedagogiku, ale v jeho systémovém vnímání problematiky mnohem výrazněji rezonují inkluzivní pedagogika, psychoedukace a model terapeutické komunity.

  • Název v anglickém jazyce

    Social rehabilitation education – context and trends

  • Popis výsledku anglicky

    There are more helping professions that deal with people involuntarily secluded from the society. The author of the text offers a conception which is firmly connected with the pedagogical starting points. In his view the target group that the social rehabilitation education is supposed to deal with includes not only the people socially disrupted/inadaptable but also those who are – for various reasons – involuntarily marginalized. He reflects the traditional Polish social rehabilitation education, however the inclusive pedagogy, psychoeducation and the model of a therapeutic community are much more emphasized in his systemic view.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7560-139-1

  • Počet stran knihy

    120

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Kód UT WoS knihy