Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesionalizace vzdělávání učitelů pro primární školu – možnosti a meze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F19%3A39915410" target="_blank" >RIV/00216275:25210/19:39915410 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://karolinum.cz/data/clanek/7121/OS_13_1_0009.pdf" target="_blank" >https://karolinum.cz/data/clanek/7121/OS_13_1_0009.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23363177.2019.19" target="_blank" >10.14712/23363177.2019.19</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesionalizace vzdělávání učitelů pro primární školu – možnosti a meze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem přehledové studie je reflektovat snahy o profesionalizaci vzdělávání učitelů primárních škol v České republice. To znamená na základě relevantních teoretických a výzkumných zdrojů posoudit jak silné stránky, tak limity, které se ukázaly při realizaci profesionalizačně zaměřené přípravy budoucích učitelů, a to v širším kontextu mezinárodních trendů v této oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    Professionalization of Teacher Education for Primary School − Options and Limits

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the review study is to reflect efforts to professionalize the education of primary school teachers in the Czech Republic. This means, on the basis of relevant theoretical and research resources, to assess both the strengths and the limits that have emerged in the realization of the professionally oriented preparation of future teachers in the wider context of international trends in this field.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Orbis scholae

  • ISSN

    1802-4637

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    9-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85080068433