Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Therapeutic community as a model of inclusive approach in special educational institutions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F19%3A39915675" target="_blank" >RIV/00216275:25210/19:39915675 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Terapeutická komunita ako model inkluzívneho prístupu v špeciálnych výchovných zariadeniach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor predkladá model terapeutickej komunity ako model inkluzívnej edukácie v špeciálnych výchovných zariadeniach. Uvádza nevyhnutné podmienky na to, aby takýto model nielen fungoval, ale bol aj funkčný. Za najdôležitejší terapeutický prostriedok považuje vzťah medzi pracovníkom (pracovníkmi) a deťmi. Nosnými prvkami práce sú prijatie – zdieľanie (otvorenosť) – participačné partnerstvo – bezpečie – zažitie úspechu – rast (rozvoj).

  • Název v anglickém jazyce

    Therapeutic community as a model of inclusive approach in special educational institutions

  • Popis výsledku anglicky

    The author presents the model of the therapeutic community as a model of inclusive education in special educational institutions. It states the necessary conditions for such a model not only to function, but also to be functional. He considers the relationship between the worker (s) and children to be the most important therapeutic agent. The core elements of the work are acceptance - sharing (openness) - participatory partnership - safety - experiencing success - growth (development).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Psychológia inkluzívnej školy

  • ISBN

    978-80-89902-13-2

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    53-58

  • Počet stran knihy

    242

  • Název nakladatele

    IPV Inštitút priemyselnej výchovy a Paneurópska vysoká škola

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS kapitoly