Therapeutic community as a model of inclusive approach in special educational institutions
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F19%3A39915675" target="_blank" >RIV/00216275:25210/19:39915675 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Terapeutická komunita ako model inkluzívneho prístupu v špeciálnych výchovných zariadeniach
Popis výsledku v původním jazyce
Autor predkladá model terapeutickej komunity ako model inkluzívnej edukácie v špeciálnych výchovných zariadeniach. Uvádza nevyhnutné podmienky na to, aby takýto model nielen fungoval, ale bol aj funkčný. Za najdôležitejší terapeutický prostriedok považuje vzťah medzi pracovníkom (pracovníkmi) a deťmi. Nosnými prvkami práce sú prijatie – zdieľanie (otvorenosť) – participačné partnerstvo – bezpečie – zažitie úspechu – rast (rozvoj).
Název v anglickém jazyce
Therapeutic community as a model of inclusive approach in special educational institutions
Popis výsledku anglicky
The author presents the model of the therapeutic community as a model of inclusive education in special educational institutions. It states the necessary conditions for such a model not only to function, but also to be functional. He considers the relationship between the worker (s) and children to be the most important therapeutic agent. The core elements of the work are acceptance - sharing (openness) - participatory partnership - safety - experiencing success - growth (development).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Psychológia inkluzívnej školy
ISBN
978-80-89902-13-2
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
53-58
Počet stran knihy
242
Název nakladatele
IPV Inštitút priemyselnej výchovy a Paneurópska vysoká škola
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS kapitoly
—