Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cesta k modernímu inkluzivnímu vzdělávání v Arménské republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F20%3A39917239" target="_blank" >RIV/00216275:25210/20:39917239 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1FNtmALMCKXVN6mrwaxvRxwPYFZekDdIU/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1FNtmALMCKXVN6mrwaxvRxwPYFZekDdIU/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cesta k modernímu inkluzivnímu vzdělávání v Arménské republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborný článek seznamuje čtenáře v kontextu komparativní speciální pedagogiky s moderním inkluzivním vzděláváním v Arménské republice. Vzdělávání vždy bylo a dodnes zůstává jedním z hlavních směrů rozvoje Arménie, země se staletou historií. Vzdělávání v její nelehké historii bylo vždy základem a garantem kulturní a politické identity, stimulem pro sociální pokrok. Arménie v dějinách zaznamenala období vzestupu i úpadku státního a kulturního života. Nacházela se po dlouhou dobu mezi nejsilnějšími světovými opozičními mocnostmi, přesto se arménskému národu podařilo udržet svou národní a kulturní identitu, do určité míry díky zvláštnímu přístupu k otázce vzdělávání a výchovy. V každé historické etapě bylo vzdělání důležitým faktorem při udržování nezávislosti země. Dosud je vzdělání v Arménii nejdůležitějším faktorem projevu národní nezávislosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Towards Modern Inclusive Education in the Republic of Armenia

  • Popis výsledku anglicky

    The article acquaints the reader with modern inclusive education in the Republic of Armenia within the context of comparative special pedagogy. Education has always been and still remains one of the main directions of development of Armenia, a country with rich and complicated history. Education has always been the basis and guarantor of cultural and political identity, a stimulus for social progress. It remembers periods of rise and fall state and cultural life. Armenia was one of the world‘s strongest opposition powers, and yet the Armenian nation has managed to keep its national and cultural identity; to some extent thanks to a special approach to education and upbringing. At every historical stage, education has been an important factor in maintaining the country‘s independence. So far, education in Armenia is the most important player in the manifestation of national independence

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    100-112

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus