Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Early care/ intervention: startof social and educational inclusion in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F23%3A39921236" target="_blank" >RIV/00216275:25210/23:39921236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://specedjournal.aspu.am/index.php/se/article/view/9" target="_blank" >https://specedjournal.aspu.am/index.php/se/article/view/9</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24234/se.v7i2.9" target="_blank" >10.24234/se.v7i2.9</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Early care/ intervention: startof social and educational inclusion in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article provides theoretical information about the concept of the social model of early care in the Czech Republic. Its aim is to expand the theoretical base of these issues and justify the topicality and importance of early care in its extensive reference field. Besides, it intends to emphasise its practical impact.Methodologically, at the theoretical level, the design of this article is based on the analysis and comparison of scholarly literature, legislative documents, methodological materials, and other relevant written sources.

  • Název v anglickém jazyce

    Early care/ intervention: startof social and educational inclusion in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This article provides theoretical information about the concept of the social model of early care in the Czech Republic. Its aim is to expand the theoretical base of these issues and justify the topicality and importance of early care in its extensive reference field. Besides, it intends to emphasise its practical impact.Methodologically, at the theoretical level, the design of this article is based on the analysis and comparison of scholarly literature, legislative documents, methodological materials, and other relevant written sources.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50900 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Armenian Journal of Special Education

  • ISSN

    2579-2881

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    AM - Arménská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    101-109

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus