Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F23%3A39921447" target="_blank" >RIV/00216275:25210/23:39921447 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia
Popis výsledku v původním jazyce
The collective comparative study Comparative study on inclusive education in the Czech Republic and in the Republic of Armenia is one of the key outputs that the Department of Educational Sciences of the Faculty of Arts of the University of Pardubice implemented within the ERASMUS+ project KA107_VÝZVA 2019.The aim of the comparative study was to map the current situation and identify problems in the field of inclusive special education and inclusive education in the Republic of Armenia and the Czech Republic across age categories from inclusive characteristics of early intervention/early intervention to inclusive tertiary education.
Název v anglickém jazyce
Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia
Popis výsledku anglicky
The collective comparative study Comparative study on inclusive education in the Czech Republic and in the Republic of Armenia is one of the key outputs that the Department of Educational Sciences of the Faculty of Arts of the University of Pardubice implemented within the ERASMUS+ project KA107_VÝZVA 2019.The aim of the comparative study was to map the current situation and identify problems in the field of inclusive special education and inclusive education in the Republic of Armenia and the Czech Republic across age categories from inclusive characteristics of early intervention/early intervention to inclusive tertiary education.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7560-493-4
Počet stran knihy
119
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Kód UT WoS knihy
—