Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F23%3A39921447" target="_blank" >RIV/00216275:25210/23:39921447 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The collective comparative study Comparative study on inclusive education in the Czech Republic and in the Republic of Armenia is one of the key outputs that the Department of Educational Sciences of the Faculty of Arts of the University of Pardubice implemented within the ERASMUS+ project KA107_VÝZVA 2019.The aim of the comparative study was to map the current situation and identify problems in the field of inclusive special education and inclusive education in the Republic of Armenia and the Czech Republic across age categories from inclusive characteristics of early intervention/early intervention to inclusive tertiary education.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia

  • Popis výsledku anglicky

    The collective comparative study Comparative study on inclusive education in the Czech Republic and in the Republic of Armenia is one of the key outputs that the Department of Educational Sciences of the Faculty of Arts of the University of Pardubice implemented within the ERASMUS+ project KA107_VÝZVA 2019.The aim of the comparative study was to map the current situation and identify problems in the field of inclusive special education and inclusive education in the Republic of Armenia and the Czech Republic across age categories from inclusive characteristics of early intervention/early intervention to inclusive tertiary education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7560-493-4

  • Počet stran knihy

    119

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Kód UT WoS knihy