B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003381" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003381 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí.
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha se zabývá vymezením proces dynamického pojetí strategické marketingové analýzy pro vytváření tržních příležitostí a návrhem provádění jejích jednotlivých fází.
Název v anglickém jazyce
B-to-B Marketing: Strategic Marketing Analysis for Market Opportunities Creation
Popis výsledku anglicky
This monographs deals with strategic marketing analysis for market opportunities creation and its single phases.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-86419-94-0
Počet stran knihy
186
Název nakladatele
Professional Publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—