Responsible marketing: from "b to c" experience to "b to b" application
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F09%3A00032141" target="_blank" >RIV/61384399:31120/09:00032141 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
francouzština
Název v původním jazyce
Marketing responsable: dune lecture "b to c" a une application "b to b"
Popis výsledku v původním jazyce
Capital theme: Marketing responsable: dune lecture "b to c" a une application "b to b"
Název v anglickém jazyce
Responsible marketing: from "b to c" experience to "b to b" application
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: social marketing; responsible marketing; B2B; B2C
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009
ISBN
978-80-225-2767-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická univerzita
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
25. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—