Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Určení zdrojů vnímané hodnoty pro zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003383" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003383 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Determination of Perceived Customer Value Sources.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with methodology of determination of customer value sources. It shows what sources of customer value we can use for perceived customer value setting and what methods of asking of customer?s benefits we can use. Primary sources of customer value are product benefits, service benefits and brand benefits and customer life cycle costs (price paid, acquisition costs, usage costs, maintenance costs, ownership costs and disposal costs). Basic methods of asking of customer?s benefits are ?several days in the life of a customer?, ?emphatic design?, ?lead user analysis?, ?staple yourself to an order? and ?Kano method?.

  • Název v anglickém jazyce

    Determination of Perceived Customer Value Sources.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with methodology of determination of customer value sources. It shows what sources of customer value we can use for perceived customer value setting and what methods of asking of customer?s benefits we can use. Primary sources of customer value are product benefits, service benefits and brand benefits and customer life cycle costs (price paid, acquisition costs, usage costs, maintenance costs, ownership costs and disposal costs). Basic methods of asking of customer?s benefits are ?several days in the life of a customer?, ?emphatic design?, ?lead user analysis?, ?staple yourself to an order? and ?Kano method?.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Scientifics Proceedings of the International Scientific Conference Business Development Possibilities in the New European Area.

  • ISBN

    9986-19-783-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    23-24

  • Název nakladatele

    Vilnius University

  • Místo vydání

    Vilnius, Lithuania

  • Místo konání akce

    Vilnius, Lithuania

  • Datum konání akce

    23. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku