Růst loajality zákazníků prostřednictvím strategie diferencovaného CRM.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00004324" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00004324 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Růst loajality zákazníků prostřednictvím strategie diferencovaného CRM.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá volbou nástrojů zvyšování loajality zákazníků na B2B trzích při uplatnění strategie diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich hodnoty pro podnik.
Název v anglickém jazyce
Customer Loyalty Growth through Differentiated CRM Strategy.
Popis výsledku anglicky
This paper deals with selection of instruments for customer loyalty growth in B2B markets during applying of differentiated CRM strategy according to customer value to a company.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Nová ekonomika
ISSN
1336-1732
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
35-41
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—