Diferencované řízení vztahů se zákazníky podle loajality zákazníků.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005980" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005980 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/46747885:24310/07:@0190688
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diferencované řízení vztahů se zákazníky podle loajality zákazníků.
Popis výsledku v původním jazyce
Customer satisfaction and loyalty are important attributes in customer relationship managament. The paper deals with the issue of relationship between customer layalty and customer relationship management in the condition of consumer market. It presentspartial findings of the research focused on the degrese of customer segmentation and customer relationship management based on customer layalty in companies operating in the service, trading and production sectors.
Název v anglickém jazyce
Differentiated Customer Relationship Management according to Customer Loyalty.
Popis výsledku anglicky
Customer satisfaction and loyalty are important attributes in customer relationship managament. The paper deals with the issue of relationship between customer layalty and customer relationship management in the condition of consumer market. It presentspartial findings of the research focused on the degrese of customer segmentation and customer relationship management based on customer layalty in companies operating in the service, trading and production sectors.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderné prístupy k manažmentu podniku
ISBN
978-80-227-2750-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
570-575
Název nakladatele
Slovenská technická univezita v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—