Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diferencované řízení vztahů se zákazníky podle loajality zákazníků.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005980" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005980 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24310/07:@0190688

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diferencované řízení vztahů se zákazníky podle loajality zákazníků.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer satisfaction and loyalty are important attributes in customer relationship managament. The paper deals with the issue of relationship between customer layalty and customer relationship management in the condition of consumer market. It presentspartial findings of the research focused on the degrese of customer segmentation and customer relationship management based on customer layalty in companies operating in the service, trading and production sectors.

  • Název v anglickém jazyce

    Differentiated Customer Relationship Management according to Customer Loyalty.

  • Popis výsledku anglicky

    Customer satisfaction and loyalty are important attributes in customer relationship managament. The paper deals with the issue of relationship between customer layalty and customer relationship management in the condition of consumer market. It presentspartial findings of the research focused on the degrese of customer segmentation and customer relationship management based on customer layalty in companies operating in the service, trading and production sectors.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderné prístupy k manažmentu podniku

  • ISBN

    978-80-227-2750-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    570-575

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univezita v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku