Impact of Customer Networks on Customer Lifetime Value Models
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F15%3A00046711" target="_blank" >RIV/61384399:31140/15:00046711 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://academic-conferences.org/pdfs/ECIE/ECIE_2015-booklet.pdf" target="_blank" >http://academic-conferences.org/pdfs/ECIE/ECIE_2015-booklet.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Impact of Customer Networks on Customer Lifetime Value Models
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: customer lifetime value; customer equity; innovative marketing management; customer relationship management; social network analysis
Název v anglickém jazyce
Impact of Customer Networks on Customer Lifetime Value Models
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: customer lifetime value; customer equity; innovative marketing management; customer relationship management; social network analysis
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
10th European Conference on Innovation and Entrepreneurship (ECIE 2015)
ISBN
978-1-910810-49-1
ISSN
2049-1050
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
759-764
Název nakladatele
University
Místo vydání
Genoa
Místo konání akce
Janov
Datum konání akce
16. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000371978800089