Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv uplatnění strategie CRM na rozvoj lidských zdrojů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00006011" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00006011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of CRM Strategy Usage on the Human Resources Development .

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to point out the fact that successful implementation of CRM strategy depends also on a well motivated and educated staff. It is shown that competitive advantage is based on creation and keeping relations with key costumers throughproviding perfect services, whose quality relates to work of staff, which highly correlates with their educational level, knowledge, skills and motivation. It is shown that educated and motivated staff along with the staff appraisal system happens to bethe key factor of customer?s satisfaction and therefore also the key factor of CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of CRM Strategy Usage on the Human Resources Development .

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to point out the fact that successful implementation of CRM strategy depends also on a well motivated and educated staff. It is shown that competitive advantage is based on creation and keeping relations with key costumers throughproviding perfect services, whose quality relates to work of staff, which highly correlates with their educational level, knowledge, skills and motivation. It is shown that educated and motivated staff along with the staff appraisal system happens to bethe key factor of customer?s satisfaction and therefore also the key factor of CRM.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Management

  • ISSN

    1822-3133

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    83-89

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus