Atributy hodnoty pro zákazníka u produktů určených pro výrobní spotřebu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007728" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007728 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Atributy hodnoty pro zákazníka u produktů určených pro výrobní spotřebu
Popis výsledku v původním jazyce
Pojem hodnota zákazníka má řadu významů, ovšem v zásadě dominují dva pohledy ? hodnota pro zákazníka (zákazníkem vnímaná hodnota nebo zákazníkem získaná hodnota) a hodnota zákazníka pro firmu (obecně v literatuře nazývaná celoživotní hodnota zákazníka ?Customer Lifetime Value (CLTV)). V článku je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka a specifikaci jejích atributů u produktů určených pro výrobní spotřebu z odvětví chemického průmyslu.
Název v anglickém jazyce
Customer Value Attributes at Products Determined for Production Consumption
Popis výsledku anglicky
This paper deals with substance and attributes of value to the customer at products determined for production consumption , especiallly at chemical industry.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—