Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Value Proposition and its Customer Perception in Czech Graphic-Arts Industry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F11%3A39892435" target="_blank" >RIV/00216275:25310/11:39892435 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Value Proposition and its Customer Perception in Czech Graphic-Arts Industry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with identification of customer value proposition elements demanded by customers of graphic-arts industry enterprises. The aim is to identify value attributes for this line of business customers. A partial aim rests in the market segmentation based on these findings and consequent description of these individual segments. Finally, partially it is aiming at exploitation of these findings in research of perceived levels of individual graphic-art industry enterprises offers from the viewpoint of their customers. To meet these objectives, in spring 2010 a quantitative research among randomly selected 36 customers of a large graphic-art enterprise in the Czech Republic was carried out using the method of individual interviews. The obtaineddata was processed using statistic analysis method and synthesis of obtained findings.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Value Proposition and its Customer Perception in Czech Graphic-Arts Industry

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with identification of customer value proposition elements demanded by customers of graphic-arts industry enterprises. The aim is to identify value attributes for this line of business customers. A partial aim rests in the market segmentation based on these findings and consequent description of these individual segments. Finally, partially it is aiming at exploitation of these findings in research of perceived levels of individual graphic-art industry enterprises offers from the viewpoint of their customers. To meet these objectives, in spring 2010 a quantitative research among randomly selected 36 customers of a large graphic-art enterprise in the Czech Republic was carried out using the method of individual interviews. The obtaineddata was processed using statistic analysis method and synthesis of obtained findings.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economics and Management

  • ISSN

    1822-6515

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1274-1278

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus