Customer Value Proposition and its Customer Perception in Czech Graphic-Arts Industry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F11%3A39892435" target="_blank" >RIV/00216275:25310/11:39892435 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Value Proposition and its Customer Perception in Czech Graphic-Arts Industry
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with identification of customer value proposition elements demanded by customers of graphic-arts industry enterprises. The aim is to identify value attributes for this line of business customers. A partial aim rests in the market segmentation based on these findings and consequent description of these individual segments. Finally, partially it is aiming at exploitation of these findings in research of perceived levels of individual graphic-art industry enterprises offers from the viewpoint of their customers. To meet these objectives, in spring 2010 a quantitative research among randomly selected 36 customers of a large graphic-art enterprise in the Czech Republic was carried out using the method of individual interviews. The obtaineddata was processed using statistic analysis method and synthesis of obtained findings.
Název v anglickém jazyce
Customer Value Proposition and its Customer Perception in Czech Graphic-Arts Industry
Popis výsledku anglicky
The article deals with identification of customer value proposition elements demanded by customers of graphic-arts industry enterprises. The aim is to identify value attributes for this line of business customers. A partial aim rests in the market segmentation based on these findings and consequent description of these individual segments. Finally, partially it is aiming at exploitation of these findings in research of perceived levels of individual graphic-art industry enterprises offers from the viewpoint of their customers. To meet these objectives, in spring 2010 a quantitative research among randomly selected 36 customers of a large graphic-art enterprise in the Czech Republic was carried out using the method of individual interviews. The obtaineddata was processed using statistic analysis method and synthesis of obtained findings.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Economics and Management
ISSN
1822-6515
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1274-1278
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—