Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vstupní informace pro zjišťování změny v dovednostech z matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F11%3A39892833" target="_blank" >RIV/00216275:25310/11:39892833 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vstupní informace pro zjišťování změny v dovednostech z matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem práce je předběžný výzkum efektivity výuky v semináři z matematiky prvního ročníku na fakultě chemicko-technologické Univerzity Pardubice. Hlavní výzkum je plánován na příští akademický rok. V předběžném výzkumu byli studenti podrobeni testu vstupnímu a výstupnímu. Oba testy obsahují část informační a matematickou. V informační části se test zabývá typem absolvované střední školy, vztahem studenta k matematice, předchozí úspěšností v ní a intenzitě práce během semestru na VŠ. Část matematická obsahuje čtyři příklady z matematiky, kde jsou zkoumány základní matematické dovednosti. V rámci hlavního výzkumu je zamýšleno kromě výuky v seminářích poskytnout studentům procvičovací testy využívající informační a komunikační technologie a zkoumat úroveňdosažených matematických dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    Preliminary Information for Determination of Change in Mathematic Skills

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this work is research of efectivity of education on mathematic seminar in first term at Faculty of chemical techology University of Pardubice. Students pass through input and output test. Each of test consists from two parts: informational andmathematical. Informational part focuses on type of high school which student comes from, relation of student and maths, previous student's marks from maths and intensity of student's work during the term. Mathematical part consists from four examples from math.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DiTech'11: sborník příspěvků doktorandské konference

  • ISBN

    978-80-7435-097-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    12. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku