Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Consulting Services - an Important Part of Providing Customer Value in E-commerce with Pharmaceutical Products: Customer Perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F12%3A39895575" target="_blank" >RIV/00216275:25310/12:39895575 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Consulting Services - an Important Part of Providing Customer Value in E-commerce with Pharmaceutical Products: Customer Perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The increasing intensity of the competitive environment in e-commerce makes it necessary to develop in addition to the traditional elements of the offer, i.e. transactional benefits such as a brief presentation of products, prices and methods of deliveryand payment for the goods ordered, also many intangible benefits for clients, leading to customer retention and enhancing their loyalty to a particular e-shop, i.e. relational benefits. A significant intangible benefit to the customers to be provided under various e-commerce products is consulting. The article summarizes current views on the forms of intangible benefits as part of customer value, including interactions with customers and consulting. Then it presents a part of the results of a quantitative research among clients of online pharmacies, selected by a simple random selection. These are the conclusions concerning the attitudes of clients to various forms of consulting and their requirements for the content of this consulting

  • Název v anglickém jazyce

    Consulting Services - an Important Part of Providing Customer Value in E-commerce with Pharmaceutical Products: Customer Perspective

  • Popis výsledku anglicky

    The increasing intensity of the competitive environment in e-commerce makes it necessary to develop in addition to the traditional elements of the offer, i.e. transactional benefits such as a brief presentation of products, prices and methods of deliveryand payment for the goods ordered, also many intangible benefits for clients, leading to customer retention and enhancing their loyalty to a particular e-shop, i.e. relational benefits. A significant intangible benefit to the customers to be provided under various e-commerce products is consulting. The article summarizes current views on the forms of intangible benefits as part of customer value, including interactions with customers and consulting. Then it presents a part of the results of a quantitative research among clients of online pharmacies, selected by a simple random selection. These are the conclusions concerning the attitudes of clients to various forms of consulting and their requirements for the content of this consulting

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent Researches in Business and Economics

  • ISBN

    978-1-61804-102-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    128-133

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Atény

  • Místo konání akce

    Porto

  • Datum konání akce

    1. 7. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku