Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EVALUATION OF THE BENEFITS OF LOGISTICS SERVICES FOR STRENGTHENING RELATIONSHIPS IN THE SUPPLY CHAIN FROM THE PERSPECTIVE OF CUSTOMERS - CASE STUDY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F14%3A39898163" target="_blank" >RIV/00216275:25310/14:39898163 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EVALUATION OF THE BENEFITS OF LOGISTICS SERVICES FOR STRENGTHENING RELATIONSHIPS IN THE SUPPLY CHAIN FROM THE PERSPECTIVE OF CUSTOMERS - CASE STUDY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    To achieve economic prosperity of the company, it is important to create, develop and strengthen relationships with the right customers using appropriate and properly deployed tools. Such a tool for strengthening the relationship may be providing appropriate logistics services in an optimal manner. To do so, however, we need to know the perception of the benefits of each tool for strengthening the relationship from the perspective of the customer and determine how the customer perceives the current quality of these tools. This information will help suppliers improve their logistics performance and deepen the relationship with the customer. The paper presents the results of a primary research in a selected customer's enterprise. It states which tools used in the context of logistics service are considered to be beneficial by workers of the customer's enterprise and how they perceive the current quality thereof as provided by the selected supplier.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATION OF THE BENEFITS OF LOGISTICS SERVICES FOR STRENGTHENING RELATIONSHIPS IN THE SUPPLY CHAIN FROM THE PERSPECTIVE OF CUSTOMERS - CASE STUDY

  • Popis výsledku anglicky

    To achieve economic prosperity of the company, it is important to create, develop and strengthen relationships with the right customers using appropriate and properly deployed tools. Such a tool for strengthening the relationship may be providing appropriate logistics services in an optimal manner. To do so, however, we need to know the perception of the benefits of each tool for strengthening the relationship from the perspective of the customer and determine how the customer perceives the current quality of these tools. This information will help suppliers improve their logistics performance and deepen the relationship with the customer. The paper presents the results of a primary research in a selected customer's enterprise. It states which tools used in the context of logistics service are considered to be beneficial by workers of the customer's enterprise and how they perceive the current quality thereof as provided by the selected supplier.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Carpathian Logistics Congress 2014

  • ISBN

    978-80-553-1804-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Košiciach

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Podbanské

  • Datum konání akce

    23. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku