Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Price as a factor strengthening the relationships - comparison of supplier's and customer's points of view

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F14%3A39898005" target="_blank" >RIV/00216275:25310/14:39898005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014B22" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014B22</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014B22" target="_blank" >10.5593/sgemsocial2014B22</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Price as a factor strengthening the relationships - comparison of supplier's and customer's points of view

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Solvent, repeatedly buying customers guarantee a long-term stability and prosperity of companies in a turbulent market environment. A characteristic feature of the present relationships between business partners is therefore an effort to build and strengthen mutual relationships. They can be strengthened by any aspect of the offer and mutual contacts that increases the customer-perceived value. It is therefore extremely valuable for the supplier to know which supply parameters and other factors are important to customers and how they are assessed in these areas. As a matter of fact, opinions of managers of supply businesses on the benefits of the supply elements may differ significantly from their importance as perceived by customers. Therefore, a research was conducted aimed at evaluating the importance and the actual level of each element of the supply, services and other tools for strengthening customer relationships from the perspective of managers of supplier enterprises. Thereaft

  • Název v anglickém jazyce

    Price as a factor strengthening the relationships - comparison of supplier's and customer's points of view

  • Popis výsledku anglicky

    Solvent, repeatedly buying customers guarantee a long-term stability and prosperity of companies in a turbulent market environment. A characteristic feature of the present relationships between business partners is therefore an effort to build and strengthen mutual relationships. They can be strengthened by any aspect of the offer and mutual contacts that increases the customer-perceived value. It is therefore extremely valuable for the supplier to know which supply parameters and other factors are important to customers and how they are assessed in these areas. As a matter of fact, opinions of managers of supply businesses on the benefits of the supply elements may differ significantly from their importance as perceived by customers. Therefore, a research was conducted aimed at evaluating the importance and the actual level of each element of the supply, services and other tools for strengthening customer relationships from the perspective of managers of supplier enterprises. Thereaft

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SGEM Conference on Political Sciences, Law, Finance, Economics and Tourism, Conference proceedings, Volume II, "Finance"

  • ISBN

    978-619-7105-26-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    583-591

  • Název nakladatele

    SGEM

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena

  • Datum konání akce

    3. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku